شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

:)

1391/7/1 17:56
نویسنده : مامان
145 بازدید
اشتراک گذاری

سال هاست که برای اول مهر ساکی ، کیفی ، کوله ای برای بستن و آماده کردن داشتم! سالهای مدرسه ، دانشگاه و چند سالی هم تدریس ... حالا امسال یه کیف خیلی متفاوت شب اول مهر تو خونه م آماده ست! 

کیف نی نی ! آره یه کیف پر از پوشک  و حوله و کهنه ی خشک کن و ...! خلاصه کلی وسیله های ریز و درشت که همه مال نی نی کوچولومند! 

اون سالها تا کیف رو بالا سر م نمیذاشتم و تا صبح چند بار چکش نمیکردم خوابم نمیبرد! 

امسالم هی راه به راه میرم سراغ اتاق و کیف رو وارسی میکنم که چیزی کم و کسر نباشه یه وقت ! 

کوچولوی ورزشکارم ! با اون لگدا و کش و قوسای کوچولوت ! خونه منتظر توئه ! همه چی آماده ست ! من و پدرت هم بیصبر و مشتاق ساعتها رو میگذرونیم که برسیم به اون ساعتی که بگیم آره ! پسرمون داره دنیا میاد ! 

--

شبیه زنهایی که وقت زایمان شون شده شدم ! هه عجب حرف نو و جدیدی !‌ ولی خداییش از صبح ویر تمیز کاری و مرتب کردن خونه رو گرفتم ! و اگه کمرم راه به راه درد نمیگرفت و ترس از پاره شدن کیسه آب نبود الان کل خونه رو شسته بودم ! میخام همه چی برای اومدن مهمون عزیزم تمیز باشه خب !

- آقای پدر تو آخرین دقایق از آخرین روز شهریور : خبببببب !‌ پسرمون هم مث خودمون پاییزی شد ! 
- من : :| و نگاهی عمیق!!!
ـ آقای پدر : نیشخند خب مث من ! 

آقای پدر آذر ماهی و من دی ماهی م !

و خدا میدونه من چقد الان عاشق این پاییزی های خونه هستم‌!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)